2008年1月11日 星期五

同隻蟹打針



crabparalysed.htm
原文寫於19-7-2007

都俾人抽左上岸,上埋草灘,仲想發難 張牙舞爪, ~~~

日前, 小徒大魚就無幫親,但成晚俾蟹搗得不亦樂乎,
卒之, 佢都可以消消氣-----釣左隻蟹上來。
現講用全隻蟹做餌:
搣親隻蟹剛,佢就會流血..跟住會慢爪(慢爪=俗語=死),
要隻蟹唔受傷,又唔可以東抓西抓。
我也老玩童教大家玩野==童年玩的==同隻蟹打針!!!!!!!!!!!!


蟹d較位, 有溥膜,溥膜內邊有一軟骨,(當然仲有西肉喇,哈哈!)
要佢 半身不遂paralysed, 穴位就在此。
大家先要唸辦法固定隻蟹,(2 人操作當然最好)夾手夾腳,一人禁實,一人同佢做手術:
1.從6隻蟹爪任何一隻都可,剪下最前面的爪尖,(流少少血係無可避免了)
2.用工具把牠的 '剛'的活動鉗禁貼 (要注意牠的另一仍張牙的鉗)
3.說 '還x於民'係未知素, 但現在 [還爪於蟹]就實牙實齒,
4.爪尖全長約 3/4 吋 (當然視蟹的體積而言)全枝枯晒入去可也,
好似莫牙咁,待一會睇佢隻牙仲會唔會沃先, sure就做埋另一隻,
(如果隻蟹本來係 '單剛仔'就免)

沒有留言:

張貼留言

歡迎新知舊友蒞臨 分享~~~自2001年建網Yahoo Geocities!!!