2009年1月3日 星期六

kenneth_31星期五夜釣二





From: kenneth_31@ymail.com
Subject: 星期五夜釣二
To: anglertony@hotmail.com

講開昨晚我用網主教我的方法可惜我計錯數用2B浮波唔用鉛
但個浮波都係浮唔起口餌過大
唯有剪細.弟一次用竿玩浮波有好多野要改善,
網主仲有冇可令死餌更生動釣組教授比我呢?

THANK YOU 早前提供釣組教授 THANK YOU

昨晚我釣到的星鱸奇怪在係岸邊半腰水只有3-4尺食餌
仲要係我只用手指尾大生蝦仔再仲要比隻蟹剪頭剪尾,
得一小折口餌只大過一粒白豆小小
就可以釣到一條2-3斤星鱸認真神奇!

沒有留言:

張貼留言

歡迎新知舊友蒞臨 分享~~~自2001年建網Yahoo Geocities!!!