2007年1月25日 星期四

往事定要回味(之二)


2003年 11月3日
2003-11-04 20:33:43的留言: IP: 61.92.205.100


綱主 3-11號 晚10:45分 大佛口 釣到一條

芝麻班2斤,相在手電到.嘻嘻

網主 架生 25-450但頭斷過了7吋到喇.(ALBANA) 魚餌惠康鮮蝦仁$13.太遲買唔到生蝦.
6號主4子(亞本純)6號細勾 , 當時竿頭微微動我己為是魚仔或細鱗仔,但起竿收絲時才覺得條魚好好力,收到回水面時才看見是班十分開心. 但上一次果條一口兩口竿頭彎下去了,今次十分細口 勾咀角.(註 ;上 文 全 由 峰兄 email 提 供 )

-------------------------------------------------------------------

2004年11月7日
Michael身在國內, 抽 空 回 港 偷
釣......上個月釣獲
紅鮋6 斤, 海紅
餌: 烏頭
架生 竿: [東作]音, 18 尺石鯛竿,
絲: 50 磅主, 30 磅炭子線
過程:一開始, 條魚就銼落去,第一時間抽竿,
己覺條魚好大力,都玩左 幾分鐘先到水面,全程都算順利

----------------------------------------------------------

沒有留言:

張貼留言

歡迎新知舊友蒞臨 分享~~~自2001年建網Yahoo Geocities!!!